Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord să folosim cookie-uri.   
Ok
   Mai multe informații
Căutare
x
Căutare
Selectați categoria
Județ sau oraș
Rază de
  • Căutare
  • Mesajele mele
  • Lista mea
  • Publicați un anunț
  • Anunțurile mele
  • Toate categoriile
  • Căutați un imobil?
  • Căutați o mașină?
  • Setările profilului
  • Ajutor
  • Suport
Conectare
 
 
activo.ro
 
Categoria
Informații generale
Informații suplimentare
Fotografii și video
Descriere
Publicați anunțul
Anunțuri gratuite, promovate la nivel local și național
Zona de căutare
Publicați un anunț
Întrebări frecvente

1. Sunt toate postările gratuite?

Toate postările sunt gratuite, până la o notificare ulterioară.


2. Unde este postarea mea?

Toate postările goliste sunt gratuite, până la o notificare ulterioară. Anunțurile sunt ordonate după dată. Asigurați-vă că vă uitați la data corectă și la ora corespunzătoare din pagina " anunțurile mele ".


3. Care sunt steagurile și rapoartele?

Utilizatorii de pavilioane ale utilizatorilor constată că încalcă termenii și condițiile noastre de utilizare. Sistemele noastre automate pot, de asemenea, să semnaleze postările dvs. Anunțurile suficient de semnalizate fac obiectul unei eliminări automate.

Aproape toate care încalcă termenii noștri de utilizare vor fi eliminați. Publicațiile amuzante sau memorabile pot fi nominalizate pentru "cel mai bun golist" în posturile de sus.


4. Ce sunt favorii?

Preferatele sunt lista de postări pe care doriți să le păstrați la îndemână pentru o examinare ulterioară sau pentru a le distribui altor persoane. Le vom păstra în favoarea ta. Până când vă întoarceți și le ștergeți. Listele favorite sunt în browser-ul folosit pentru a-l crea dacă erați un browser de oaspeți. Dacă utilizați un computer diferit sau un browser diferit pe același computer, nu îl veți vedea. Dacă sunteți conectat (ă) la contul dvs., nu veți pierde oricând nici o listă de interese sau dorințe.


5. Unde îmi pot publica serviciile?

Sunteți bineveniți să vă faceți publicitate de oriunde. Anunțurile pentru servicii conexe sunt permise în orice categorie.


6. Pot anunțurile să includă link-uri de hiper-clic, șabloane și imagini externe?

Da, până la o notificare mai îndepărtată. Vă rugăm să nu ezitați să postați nimic, inclusiv link-uri către site-ul oficial, toate informațiile relevante pentru elementul pe care îl postați ar putea fi mai avantajoase pentru dvs.


7. Cum creez un nou cont?

Aveți mai multe opțiuni pentru a crea un cont. Va trebui să introduceți adresa dvs. de e-mail și o parolă sau vă puteți conecta cu una dintre conexiunile de conectare socială disponibile.


8. Cum pot modifica sau șterge postările mele?

Dacă doriți să vă editați postările, puteți să le editați în cont. Când editați o postare, puteți modifica titlul, descrierea, imaginile și categoria. De asemenea, puteți să eliminați sau să ștergeți postarea manual în orice moment, alegând opțiunea de ștergere .


9. Cum se adaugă imagini?

În timp ce imaginile nu sunt cerințe, vă recomandăm să vă împrospătați ochii cumpărătorului cu câteva fotografii frumoase, este o modalitate bună de a atrage un cumpărător. Vi se va solicita să încărcați imagini după ce ați introdus titlul și descrierea postului.


10. Cum înregistrez postările abuzive?

Puteți marca înregistrările abuzive utilizând butoanele de pavilion / raport furnizate.


11. Care este durata de viață a unei postări?

O postare va expira în 90 de zile. Utilizatorul are opțiunea să îl reînnoiască înainte de expirarea termenului sau să-l repoșească după data de expirare.


12. Cum mă contactează cumpărătorii?

Aveți opțiunile pentru a adăuga informațiile dvs. de contact, cum ar fi numărul de mesaj vocal / txt. Dacă nu ați inclus niciunul, atunci un răspuns la postarea dvs. va fi trimis la adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă crea contul.


13. Plata este securizată

Când vine vorba de a cumpăra ceva, ceva online, întrebarea de securitate se înalță deasupra tuturor celorlalte. Nu luăm în considerare securitatea generală a magazinului și în special securitatea procesului de facturare. Vă putem asigura că toate dvs. de cumpărături aici vor fi o experiență distractivă și sigură, îmbunătățită de toți factorii enumerați mai jos.


14. Certificat SSL

Dacă site-ul are un certificat SLL, înseamnă că proprietarii au grijă de experiența dvs. de cumpărături fiind sigură, sigură și sigură și doriți să vă asigurați că toate datele (inclusiv cele financiare) pe care le introduceți pe site-ul nostru vor fi criptate în siguranță!


15. Gateway-uri multiple

Când ne-am gândit ce gateway-uri de plată să fie utilizate pe site-ul nostru, alegerea sa redus la 5 cele mai universale: Visa; MasterCard; PayPal; Descoperi; Dunga.


16. Suport clienți 24/7

De asemenea, este confortabil să știți că, în cazul procesului de plată a taxelor, puteți întâmpina orice tip de accident de mașină în timpul procesului de plată, puteți adresa întotdeauna departamentului de asistență pentru clienți întrebările dvs. de facturare!

Căutați o mașină? Găsiți mașina visată
Căutare
Căutați un imobil? Găsiți casa de vis
Căutare

Anunțuri gratuite, promovate la nivel local și național


Urmăriți-ne și pe
Abonare la newsletter
Introduceți adresa dvs. de e-mail și nu pierdeți nicio știre importantă
Abonare cu succes la newsletter
 
Prin accesarea butonului, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. în scopul procesării abonamentului dvs. la newsletter. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor se găsesc în secțiunea Politica de confidențialitate.
Copyright © 2017 - 2018 activo.ro.
Toate drepturile rezervate. Link-urile cu legătură în exterior aparțin proprietarilor lor.
Creație, dezvoltare și design software