Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord să folosim cookie-uri.   
Ok
   Mai multe informații
Căutare
x
Căutare
Selectați categoria
Județ sau oraș
Rază de
  • Căutare
  • Mesajele mele
  • Lista mea
  • Publicați un anunț
  • Anunțurile mele
  • Toate categoriile
  • Căutați un imobil?
  • Căutați o mașină?
  • Setările profilului
  • Suport
Conectare
 
 
activo.ro
 
Categoria
Informații generale
Informații suplimentare
Fotografii și video
Descriere
Publicați anunțul
Anunțuri gratuite, promovate la nivel local și național
Zona dvs. de căutare
Publicați un anunț
Întrebări frecvente


1. Sunt toate anunțurile gratuite?

Toate publicările unui anunț sunt gratuite (cu excepția anunțurilor cu plată | promovate).


2. Politica privind serviciile de plată

2.1. Utilizatorul poate apela la serviciile bazate pe tarife furnizate de Activo pentru a-și promova anunțurile în scopul creșterii vânzărilor

2.2. Activo nu este responsabilă pentru așteptările și rezultatele utilizării serviciilor cu taxă.

Vă oferim pachete de anunțuri promovate pentru promovarea anunțurilor utilizatorilor.


3. Cum plătesc pentru un anunț?

3.1. Serviciile bazate pe taxă pot fii plătite prin intermediul unui card bancar sau prin transfer bancar. Atunci când se selectează un serviciu specific bazat pe taxă, utilizatorul va fi redirecționat automat pe pagină băncii (procesatorului de plăți) pentru introducerea detaliilor cardului bancar.

3.2. Utilizatorul poate de asemenea să plăteasca pentru anunțurile cu plată și prin intermediul transferului bancar direct în contul Activo, pe baza facturi generată în "contul meu".

3.3. Taxa permite promovarea anunțurilor utilizatorilor într-o zonă desemnată a site-ului. 

NOTĂ : Orice astfel de taxă plătite nu este rambursabilă în cazul în care anunțiul este eliminat de pe site pentru încălcarea Termenilor de utilizate, precum și atunci când utilizatorul dezactivează anunțurile de la sine.


4. Creșteri și reduceri de prețuri

4.1. Activo își rezervă ocazional dreptul de a stabili reduceri la serviciile cu taxă.

4.2. Activo își rezervă ocazional dreptul de a suplimenta costurile și tipurile de servicii cu taxă.


5. Modul de promovare a anunțului

Anunțurile promovate sunt plasate într-un bloc separat față de anunțurile obișnuite. În cazul în care utilizatorul comandă un serviciu de anunțuri de top, acestea vor fii afișate peste toate ofertele gratuite. Ele vor fi afișate pe toate paginile unei coloane, a unei secțiuni sau într-o anumită regiune.


6. Unde este postarea mea?

Toate publicările anunțurilor sunt ordonate după dată. Asigurați-vă că vă uitați la data corectă și la ora corespunzătoare din pagina "anunțurile mele".


7. Ce sunt atenționările și raportările?

Atenționările și raportările utilizatorilor sunt atunci când constată că încalcă termenii și condițiile noastre de utilizare. Sistemele noastre automate pot de asemenea să semnaleze postările dvs. Anunțurile semnalizate fac obiectul unei eliminări automate deoarece încalcă termenii noștri de utilizare. Anunțurile amuzante sau memorabile pot fi nominalizate pentru "cel mai bun anunț" și vor fii publicate în pozițiile de sus.


8. Ce sunt anunțurile Favorite?

Favoritele sunt lista de anunțuri pe care doriți să le păstrați la îndemână pentru o examinare ulterioară sau pentru a le distribui altor persoane. Le vom păstra în favoarea dvs. până când vă întoarceți și le ștergeți. Listele Favorite sunt în browser-ul folosit de dvs. pentru a le crea. Dacă utilizați un computer diferit de al dvs. sau un browser diferit pe același computer nu veți putea vizualiza lista de Favorite. Dacă sunteți conectat/ă la contul dvs. nu veți pierde nicio listă de interese sau dorințe.


9. Unde îmi pot publica serviciile?

Sunteți bineveniți să vă faceți publicitate. Anunțurile pentru servicii conexe sunt permise în orice categorie dar nu în numele unei terțe părți.


10. Pot anunțurile să includă link-uri și imagini externe?

Da, până la o notificare ulterioară. Vă rugăm să nu ezitați să postați nimic, inclusiv link-uri către site-ul dvs. oficial. Toate informațiile relevante pentru produsul / serviciul pe care îl postați ar putea fi avantajoase pentru dvs.


11. Cum creez un nou cont?

Aveți două (2) opțiuni pentru a crea un cont. Va trebui să introduceți adresa dvs. de e-mail și o parolă sau vă puteți conecta prin rețeaua de socializare Facebook.


12. Cum pot modifica sau șterge postările mele?

Dacă doriți să vă editați anunțul, puteți să le editați din cont. Când editați un anunț, puteți modifica titlul, descrierea, imaginile și categoria. De asemenea, puteți să eliminați sau să ștergeți anunțul manual în orice moment, alegând opțiunea de ștergere.


13. Cum se adaugă imagini?

În timp ce imaginile nu sunt cerințe, vă recomandăm să vă împrospătați ochii cumpărătorului cu câteva fotografii frumoase, este o modalitate bună de a atrage un cumpărător. Vi se va solicita să încărcați imagini după ce ați introdus titlul și descrierea postului.


14. Cum înregistrez postările abuzive?

Puteți marca anunțurile abuzive utilizând butonul de "Raportați acest anunț".


15. Care este durata de viață a unei postări?fost efectuata sau nu.

15.1. Afișarea unui anunț va expira în 45 de zile. Utilizatorul are opțiunea să îl reînnoiască înainte de expirarea termenului sau să-l reafiseze după data de expirare.

15.2. Pentru serviciile cu plată, după expirarea termenului pentru care utilizatorul a achitat un serviciu de promovare a anunțurilor, acesta va plăti din nou pentru a beneficia de un astfel de serviciu.


16. Cum mă contactează cumpărătorii?

Aveți opțiunile pentru a adăuga informațiile dvs. de contact, cum ar fi numărul de telefon / whatsapp / skype / mesaj txt. Dacă nu ați inclus niciunul, atunci un răspuns la postarea dvs. va fi trimis la adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă crea contul.


17. Plata este securizată?

17.1. Când vine vorba de a cumpăra sau vinde ceva online, întrebarea de securitate se înalță deasupra tuturor celorlalte. Noi am luat în considerare securitatea generală a site-ului și în special securitatea procesului de plată și facturare. Vă putem asigura că toate plățile dvs. vor fi o experiență distractivă și 100 % sigură, îmbunătățită de toți factorii enumerați mai jos.

17.2. Toate datele introduse de utilizator pe pagina de plată a băncii sunt complet securizate, în conformitate cu cerințele și standardele de siguranță. 

17.3. Activo primește din partea băncii numai acele informații care se referă la plata dvs., de ex. dacă plata a fost efectuată sau nu.


18. Certificatul SSL

Dacă site-ul are un certificat SSL înseamnă că avem grijă ca experiența dvs. de navigare să fie sigură și că toate datele (inclusiv cele financiare) pe care le introduceți pe site-ul nostru vor fi criptate în siguranță!


19. Gateway-uri multiple de plată

Când ne-am gândit ce gateway-uri de plată să fie utilizate pe site-ul nostru, alegerea s-a redus la 3 dintre cele mai îndrăgite și rapide moduri de plată online: LibraPay, PayPal și prin Transfer bancar.


20. Suport clienți 24 / 7

De asemenea, este util să știți că în cazul procesului de plată a taxelor aferente anunțurilor cu plată, puteți întâmpina un incident neplăcut și neprevăzut.

În acest caz vă puteți adresa întotdeauna departamentului de asistență pentru clienți (24 / 7 / 365) prin formularul de suport sau numerele de telefon!

Căutați o mașină? Găsiți mașina visată
Căutare
Căutați un imobil? Găsiți casa de vis
Căutare

Anunțuri gratuite, promovate la nivel local și național


Urmăriți-ne și pe
Abonare la newsletter
Introduceți adresa dvs. de e-mail și nu pierdeți nicio știre importantă
Abonare cu succes la newsletter
 
Prin accesarea butonului, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. în scopul procesării abonamentului dvs. la newsletter. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor se găsesc în Politica de confidențialitate.
Copyright © 2017 - 2018 activo.ro.
Toate drepturile rezervate. Link-urile cu legătură în exterior aparțin proprietarilor lor.
Creație, dezvoltare și design software